maandag 28 november 2011

Kerstkaartje

Gisteren was het mooi weer om te knutselen, dus nog maar weer eens een kerstkaartje gemaakt. Ik heb een stempel van Magnolia gebruikt en vind hem zelf erg leuk door de streng klimop die Tilda in haar handen heeft. Verder heb ik de kaart weer bewerkt met bloemen, lint, plakparels, enz. Ik heb er in elk geval weer één voor bij mijn verzameling.
Pffff wat een werk is dat elk jaar toch weer om zoveel kerstkaartjes te maken. Maar goed...... het verveeld me nog niet, dus ga er nog maar eventjes mee door.

2 opmerkingen:

Hanny zei

hallo ilonka. vind dit een heel mooi kaartje.
en wil je gelijk zeggen dat ik me als volger aangemeld heb bij je. vond het leuk om je op de kerstmarkt bij An te ontmoeten.
groetjes hanny

Anneke zei

fijne feestdagen ilonka met je gezin en een fantastisch 2012.
nu kunnen we af gaan tellen voor Zeist, ha, ha.
liefs Sn