zondag 27 januari 2013

Happy Birthday.

Vandaag maar weer eens een kaartje gemaakt. 
Zoals altijd heb ik weer linnenkarton als ondergrond gebruikt. Het deco-papier is van een paper pad van Kaiser craft en wel: Magnolia Grove.
De stempel die ik heb gebruikt is van: Lily's clear stamps. Wat zijn ze leuk zeg. Ik heb het ingekleurd met distress inkt.
Verder het kaartje bewerkt met bloemetjes, plakparels en verschillende stansvormen. 
De tekst is van een stempel van Stampin-up. Ze hebben daar ook Dies van, zodat je hem heel mooi uit kunt snijden.
Ik ben tevreden.

Groetjes, Ilonka.

1 opmerking:

Anneke zei

he, wat zie ik?
je bent lekker bezig geweest en heb een super leuk kaartje gemaakt.
de witte bloemetjes heb ik van de week ook binnen gekregen van webshop margo.
ze zijn leuk he?
groetjes van Muppetjjjjjje.