donderdag 14 november 2013

Baby Boy.

Dit keer heb ik een geboorte kaartje gemaakt in opdracht voor een college van mij.
Ik dus aan de slag en dit is het resultaat geworden.
Dit keer heb ik papier uit een blokje gebruikt van: Lullaby Collection van Kaisercraft.
Het plaatje van het babytje is van een vel van Gerda's hobbyshop uit Putten.
Verder heb ik natuurlijk weer bloemetjes, lint en plakpareltjes gebruikt.
De blaadjes die ik heb uitgestanst zijn van een mal van Cheery Lin.
De tekst heb "sweet baby" is gemaakt met een stempel van Stampin-up en daarna heb ik het ik uitgestanst. Ik vind de kaart best wel weer leuk geworden.

Groetjes, Ilonka.

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Heel mooi!
Je collega zal er vast heel blij mee zijn geweest!
Groetjes,

Marjolein

Anneke zei

hij is echt super mooi Ilonka en ze zal dit zier erg mooi vinden en waarderen.
leuk je werk weer te zien.
liefs van An

Trijntje zei

Hoi Ilonka. IK was al je volger bij een ander blog maar daar zie ik nooit meer iets. Nu zag ik dit blog met prachtige kaarten dus.... Groeten Trijntje

Epie zei

Prachtige babykaart hoor Ilonka ,
word meteen volger van jouw ;)

Liefs van Epie