donderdag 30 september 2010

Gastdesigner voor één dag!!

Vandaag mag ik gast designer voor één dag zijn voor Marianne Design.
Ik ben hier natuurlijk zeer blij mee. Ik heb hobby-spulletjes van haar opgestuurd gekregen en moest daar iets leuks mee maken. Ik heb er 2 kaarten van gemaakt.
Dit is de eerste:
Ik heb rood cardstock papier gebruikt en daar het deco-papier van Marianne op verwerkt.
Vervolgens een mooie stempel van Marianne gebruikt en deze ingekleurd met de Copic-stiften.
Het witte cardstock achter de stempel afdruk heb ik eerst bewerkt met een Designable.
Verder heb ik de kaart afgemaakt met kant, bloemen, een kerst ster. Dit heb ik gemaakt met behulp van een Creatable. Dit is een mal die je door de Double Do kunt halen. De bloemen o.i.d. worden dan uitgestanst.
Verder op de kerstster nog een mooie brad verwerkt en de tekst December groetjes erop gestempeld.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Geen opmerkingen: