donderdag 30 september 2010

Het tweede kaartje.

Dit is het tweede kaartje dat ik heb gemaakt van de spulletjes die Marianne me opgestuurd had.
Ook deze kaart heb ik van prachtig paars cardstock papier gemaakt en hier deco papier van Marianne Design op verwerkt.
De rand die ik bovenaan de kaart heb verwerkt, heb ik ook weer uitgestanst met een creatable- mal. Even de mal en papier door de Double Do gehaald en je hebt een leuke rand om je kaart mee te versieren. Ik heb hem dus bovenaan mijn kaart vastgemaakt en er een stukje lint doorheen gehaald om het af te maken.
Verder heb ik de kerstbomen ook met een mal van Marianne uitgestanst.
De stempel is een clearstempel van Eline's toddlers (Marianne Design).
Ook deze heb ik weer ingekleurt met de Copic Markers.
Links - en rechts onderin de kaart nog een paar plakparels opgeplakt.
Hij is mij wel naar mijn zin geworden.

Marianne, nogmaals bedankt dat ik Designer voor één dag mocht zijn en voor de spullen die je beschikbaar hebt gesteld.

Geen opmerkingen: